donderdag 23 oktober 2014

Fotoverslag van Brussel en een vrolijk kaartje


Een vrolijk kaartje van mijn hand na een supervrolijk weekend in Brussel! 

Van donderdag tot en met zondag was de conventie van Stampin' Up! in Brussel. 
Daar kwamen maar liefst 700 demonstrators uit Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland, Engeland en Nederland om samen kennis te vergaren op zowel creatief als zakelijk gebied. Maar ook om elkaar te ontmoeten en swaps te delen. Het event heette niet voor niets Inspire-Create-Share.

We zijn verwend met mega veel gifts, stempels en lekkers!
Sommigen van ons team zagen elkaar voor het eerst dit weekend maar wat voelde het goed, vertrouwd en zoooo gezellig! 

Lijkt het jou ook leuk om demonstrator te worden en deel uit te maken van ons gezellige team? Denk er dan eens over na om ook te starten met Stampin' Up! Heb je vragen of wil je meer informatie dan kun je altijd vrijblijvend contact met me opnemen.

De voordelen van demo zijn nog even op een rijtje:
Gratis producten
Je deelt je eigen tijd in.
Als eerste de nieuwste hobbyproducten in huis.
Gezellige dagjes uit zoals bijv. een landelijke meeting.
Deelnemen aan een jaarlijks europees event, een weekend lang creatief bezig zijn met collega demo's
Lid zijn van een gezellig stempelteam dat een paar keer per jaar samenkomt om leuke dingen te maken en adviezen te delen. Dit is niet verplicht uiteraard.
Coaching van mij en eventueel mijn teamleden om wegwijs te worden binnen de Stampin' Up! familie.



Hieronder een foto impressie van het weekend 
Het meeting centre waar de conventie plaatsvond

De inschrijfbalie, wachtend op 700 creatievelingen

Tsja.....

Een heerlijk lunchpakket verwerken

Mijn lieve teamie Yolande heeft een prijs gewonnen met haar creatie!!!

Party time!

Ons knotsgekke en gezellige team!

Gifts!

De swaps en kado's van collegae

Mijn lieve upline Annette weer netjes afgeleverd bij haar man!




3 opmerkingen: