woensdag 12 november 2014

Stampin' Up! pakketje winnen? Doe nu nog snel mee met de challenge!

Doe mee en maak kans op een klein Stampin' Up! pakketje!
De challenge van Stempelhûs loopt al over 4 dagen af.


De regels zijn simpel, maak een kaart geïnspireerd door de volgende foto. Zet deze op de foto en mail deze naar alysmedes@upcmail.nl voor 17 november!



Sommige mensen kregen spontaan trek in zoetigheid toen ze de foto zagen!
Dit is mijn eigen bijdrage.

Het taartrandje/tea lace vond ik wel passend bij de cupcakes. Verder ben ik me op de kleuren gaan richten. De achtergrond is gesponsd met een mask en Pink Pirouette inkt. De gele kleur is de So Saffron en de groene is de Pistachio Pudding. Helemaal mijn kleuren die pasteltinten.
De stempelset die ik gebruikt heb heet Something for Baby en komt uit de regulieren catalogus blz. 74. Deze set kun je stempelen maar ook uitstansen. De set biedt erg veel mogelijkheden. Een kaartje, een babyalbum of een kraamkado kun je er prachtig mee bewerken.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen