woensdag 31 december 2014

Oud en nieuw in the jungle!

Mijn laatste blogberichtje van 2014!
 Het was een zeer creatief jaar waar ik positief op terug kan kijken!
Ik heb weer vele leuke momenten met Stampin' Up! meegemaakt en dat is mede mogelijk gemaakt door jullie, bloglezers, klanten en niet te vergeten het knotsgezellige team waar ik in zit!
Wat is het toch fijn om van je hobby een beetje je werk te maken!
 
Voor het nieuwe jaar staan al weer een aantal workshops gepland. De eerste is een techniekenworkshop die plaatsvindt op zaterdagmiddag 10 januari. Het belooft een zeer leuke workshop met erg leuke resultaten te worden!
Er zijn nog 2 plaatsen vrij dus wacht niet te lang met opgeven!
 
Oja, ik had ook nog een kaartje wat ik zou laten zien ;-)
Dit is 'm!
 
 
 
 



Een vrolijke jungle kaart voor een jongen van 5.
Ik heb hiervoor een aantal stempelsets gecombineerd.

Zoo babies: de krokodillen en de aapjes
By the tide: waterplanten
Chalk lines: het water
NL sentimenten: de Hiep hiep hoera tekst

Met een sponsje heb ik de achtergrond bewerkt.
De 5 is gestanst met de Bigz door de big shot.
De kleuren die ik heb gebruikt zijn de Garden Green, Chocolate Chip, Pear Pizzazz en de Pool Party.

Ik ga er een eind aan breien maar eerst nog dit:
Voor iedereen een fijne jaarwisseling en een ontzettend gelukkig, gezond en creatief 2015 toegewenst!

1 opmerking: