zondag 25 januari 2015

Weer eens wat anders...

Omdat ik weer eens zin had om met technieken en andere basismaterialen te werken heb ik deze week een mixed media project gemaakt.

Mijn zus was deze week jarig en is erg gesteld op de bijbeltekst uit Johannes 3:16. Deze tekst gaat als volgt:

"Want God had de wereld zo lief dat Hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in Hem gelooft niet verloren gaat maar eeuwig leven heeft."

Ik wou dat er een hart en een kruis in verwerkt werd dus de basis was bedacht. De vlinder staat voor de "vrijheid van zonden en het eeuwige leven" dat wij christenen mogen ontvangen.




De materialen die ik voor dit canvas gebruikte zijn: acrylverf met refill inkt, molding paste, stempels, ponsen en stansen.

2 opmerkingen:

  1. Prachtig!
    En optimaal gebruik gemaakt van je materiaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Met alle sorten materialen, erg creative ;)

    BeantwoordenVerwijderen