woensdag 18 februari 2015

Home deco voorbeeld


Vandaag laat ik een voorbeeld zien van de home deco workshop. Deze workshop kun je doen met dezelfde basismaterialen maar in meerdere stijlen, tekst naar eigen keus en kleurverdeling naar eigen keus.

Ik heb een dienblad bewerkt met 3 kleuren. Het effect wou ik een beetje ruig maken.
De vazen heb ik met Gesso een matte laag gegeven en bewerkt met kleuren en daarna relief gegeven met texture paste en een mask.
Dezelfde mask heb ik op het canvas geurbuiltje gebruikt.
Ik heb gekozen voor stippen maar er zijn uiteraard meerdere mogelijkheden.
De tekst ♡ Spring is gemaakt met stansen en heb ik op het dienblad gelijmd.





Wil je ook eens een home deco workshop doen bij jou thuis? Nodig dan 4 mensen uit en maak er een gezellige ochtend, middag of avond van!

De kosten voor deze workshop zijn € 25,- p.p. incl. alle materialen.
De vazen/kaarsen en dienblad kunnen eventueel iets anders zijn omdat ik afhankelijk ben van het actuele aanbod.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen