woensdag 11 maart 2015

Art Journal en Weekly deals!

Daar was ik weer na een weekje drukte. Ik heb niet stil gezeten want ik was druk bezig met huwelijks uitnodigingen! Zo leuk dat ik dat mag doen voor maar liefst 2 echtparen!

Zaterdag heb ik een begin gemaakt aan mijn art journal.
Je verwerkt in een art journal hoe je je op dat moment voelt of waardoor je geinspireerd bent. Het was een relaxte middag zoals jullie kunnen zien. ;-)
Ik heb verschillende stempels, ponsen en stansen van Stampin' Up! gebruikt.

Deze week is er ook een erg leuke vlinderpons in de weekly deals aanbiedingen. Hier beneden zal ik de advertentie plaatsen. Misschien kun je een leuke aanbieding combineren met iets van je wensenlijst zodat je nog even kunt mee profiteren van de Sale a bration. Deze actie loopt eind maart al weer af. Volgende week maandag ga ik bestellen dus laat het op tijd weten als je mee wilt bestellen!





 
 

1 opmerking:

  1. Gaaf zeg, dat art journal!!! Prachtig al die kleuren en structuren! En ik zie bij de Weekly Deals heel gave dingen die prachtig bij elkaar passen voor leuke voorjaarskaarten (en trouwens ook mooi voor in de art journal zijn!!)

    BeantwoordenVerwijderen