woensdag 18 maart 2015

Geboortekaartje

 
 Regelmatig wordt ik gevraagd om een geboortekaartje met de naam van de baby en de geboortedatum erop te maken. Dat vind ik erg leuk om te doen! Met letterstempels en stansen kun je dan ook alle kanten op. Deze keer heb ik voor een redelijk strakke stijl gekozen. Het rompertje en de sokjes maken het geheel toch schattig. De gestippelde achtergrond heb ik gemaakt met het resistpapier uit de sale a bration. Ik heb het met Wisteria Wonder (lila) gesponst.




De Sale a Bration duurt nog 2 weken dus wees er snel bij als je nog gratis producten bij je bestelling wilt hebben! Er zijn zelfs nog een paar extra producten toegevoegd!
En als je dan toch gaat bestellen, vergeet de weekly deals niet te bekijken want misschien zit daar nog wat leuks voor je tussen!
 
Hier onder een overzicht van de nieuw toegevoegde kado's waar je bij een bestelling vanaf 60 euro
uit kunt kiezen.
Uiteraard geldt de standaard sale a bration folder ook nog met uitzondering van de Blendabilities. Deze zijn vanaf heden niet meer verkrijgbaar i.v.m. kwaliteitsproblemen.
 
 



1 opmerking:

  1. Oeh, dat is echt een mooi strak "design"kaartje! Heel stijlvol en modern!

    BeantwoordenVerwijderen