vrijdag 24 april 2015

Festival 316: Love shine a light...


Zoals velen misschien al is opgevallen heb ik momenteel wat meer creaties met een Christelijk tintje.
Ik vind het leuk om het geloof om te zetten in creativiteit. Hierdoor raak ik geïnspireerd om andere gelovigen workshops aan te bieden met een "betekenis".
Dit kan zijn in bemoedigende kaarten, een leuk canvas met een mooie bijbeltekst, of een lichtje zoals je op de foto's kunt zien. Ook workshops in thema zoals bijvoorbeeld pasen en kerst zijn mogelijk.
Ook voor de zondagschool of jeugdwerk is er van alles mogelijk in zowel materialen als workshops. Wil je meer informatie dan kun je me vrijblijvend mailen via: alysmedes@upcmail.nl

Op zaterdag 9 mei (van 12:00 tot 22:00 uur)sta ik met een creatieve workshop stand op Festival 3:16 in Ureterp. Festival 3:16 is een Christelijk festival met diverse programma's voor zowel kinderen, tieners, jongeren en volwassenen. Voor meer informatie zie: http://www.festival316.nl

Voor die dag wil ik wat nieuwe voorbeeldcreaties maken en die plaats ik hier ook op het stempelhûs blog. Dit lichtje is vaker voorbij gekomen op mijn blog tijdens kerst. Deze keer heb ik heb in een ander jasje gegoten. Het effect met het kruis is erg mooi in het donker. Op de foto is dit helaas minder goed zichtbaar.





3 opmerkingen:

  1. Geweldig! Mooi en bijzonder om dit aan iemand te geven en zo letterlijk een lichtje te zijn voor een ander!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gemaakt, een echte aly creatie toppertje ben je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig, dit wil echt nog een keer van je leren

    BeantwoordenVerwijderen