dinsdag 7 april 2015

Noflike Stempeljûn!


Al weer een kaartje op verzoek! Deze keer werd er gevraagd om vogeltjes en vlinders.
Ik ben in mijn stempelverzameling gedoken en vond wat ik nodig had!
Het is zo leuk wat je allemaal met stempels kunt maken en het werkt zo ontspannen!

Wil je dit ook eens uitproberen? Kom gerust eens langs of doe mee met een Noflike Stempeljûn!

Noflike Stempeljûn
Volwassenen en 14+

Tijdens deze ongedwongen avonden maken we samen wenskaarten naar eigen idee. Ik stel de materialen voor 3 kaarten beschikbaar en je mag zelf bepalen welke kaarten je er mee wilt maken. Om het overzichtelijk te houden beperk ik het aantal stempelsets en kleuren wel een beetje. Heb je voorkeur voor een bepaald thema of kleur? Geef het aan en ik regel het voor je!
Alleen kaarten maken is lang niet zo gezellig als samen! Van elkaar kun je immers ook leren!
Uiteraard help ik je bij dingen die nieuw voor je zijn of wanneer je er niet uit komt. Maar wees gewaarschuwd, je ben creatiever dan je denkt!
Doe je gezellig mee?

Kom dan op maandag 20 april van 20:00 tot ongeveer 22:00 uur.
Kosten voor deze avond zijn € 8,50 incl. koffie/thee en wat lekkers
Opgave en betalen voor 13 april i.v.m. bestellen van materialen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen