maandag 25 mei 2015

Ander kleurtje en ander prijsje...

 
Vandaag een kaartje met de Basic Butterfly in andere kleuren dan jullie van me gewend zijn. Ik vond een soortgelijk kaartje online en werd daardoor geïnspireerd.
De kleuren zijn Pool Party en Cherry Cobbler.
De stempel van de varen heb ik 1x beïnkt en 3x afgestempeld waardoor er een kleurverschil ontstaat. 

Over inkten gesproken... Je kunt nog tot 29 mei een inktpad voor € 6,50 per stuk bij mij bestellen.
Na 2 juni, met ingang van de nieuwe catalogus, zijn ze allemaal € 8,00 per stuk.

Wil je ook een nieuwe catalogus? Deze kun je bij mij aanvragen of ik doe hem bij je bestelling!
Zaterdagmiddag 30 mei heb ik een kleine workshop met een aantal nieuwe producten en daarbij krijg je ook de nieuwe catalogus. Doe je gezellig mee? Laat het me weten en geef je snel op!


1 opmerking: