woensdag 27 mei 2015

Een erg gezellige creatieve high tea!


De ingrediënten voor deze gezellige avond waren als volgt;

18 leuke dames
Heel veel thee
Nog veel meer lekkers
Ontzettend veel workshop materialen

De workshopgasten hadden een seizoensafsluiting van het kerkelijk jeugdwerk.
Ze wilden een high tea met een creatieve activiteit combineren.
Ik werd gevraagd om het creatieve gedeelte in te vullen.

De dames hebben een canvas gemaakt met stempels, inkten, stansjes, ponsen en nog veel meer.
Ze mochten zelf kiezen of ze een tekst of alleen versiering op hun canvas wilden verwerken.
De meeste dames hadden geen ervaring met stempelen dus ik kon mijn lol wel op en heb tussen 3 tafels als een haasje heen en weer gehopt om te assisteren. Na een poosje met de basis bezig te zijn geweest had iedereen zijn eigen idee qua invulling helder.
De inkten, de stempels, de bloemen en de ponsen vlogen over en weer tussen de tafels.
En ik hopte nog wat sneller ;-)

Iedereen was dolenthousiast over het eigen gemaakte werk. Verrassend was het weer om te zien hoe iedereen met dezelfde materialen heel verschillende creaties maakt.
Ze waren er weer van overtuigd dat "ik ben niet creatief" niet opgaat! 
Met de juiste materialen en een beetje hulp van mij kan iedereen iets moois maken!

Kortom, het was geslaagd en gezellig!
Bedankt ladies!

Hieronder zie je een impressie van de avond en de creaties.




Dit is 1 van mijn voorbeeld creaties.
Het kruis met het hart staat symbool voor de liefde van God. Omdat Hij van je houdt gaf Hij zijn eigen zoon.
Geef jij jouw liefde door God de sleutel van je hart te geven?



3 opmerkingen:

  1. Oeeehhh wat een leuke workshop en wat een mooie dingen zijn er gemaakt!!!!
    En wat een leuk geschreven blogpost Aly, echt gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk Aly! Super dat je met zo'n grote groep heb mogen werken! Ziet er ook erg leuk uit, wat ze gemaakt hebben!

    BeantwoordenVerwijderen