maandag 11 mei 2015

Een nieuwe blogpost!

Na een fantastische vakantieweek in Disneyland mocht ik zaterdag meteen weer aan de slag. Ik stond met mijn vriendin/collega Annette op Festival 3:16 met Stempelhûs.

We hebben een heel gezellige dag gehad met mooie gesprekken en lieve enthousiaste mensen.

WWJD

Tijdens het festival werden er leuke gadgets verkocht met de tekst WWJD.
Deze afkorting staat voor "What would Jesus Do"
Het is een tekst die je aan het denken zet bij alle dingen die je tegen komt in het dagelijks leven. Wat zou Jezus doen in jouw geval...

Hierdoor geïnspireerd heb ik bovenstaand kaartje gemaakt.
De achtergrond heb ik gesponsd in de kleuren van de regenboog. Daarna heb ik in elke kleur een bloem gestempeld en geponst met de stempelset en pons Petite Petals.
De vlinders komen uit de Papillon Potpourri stempelset en ook deze heb ik geponst.
De letters heb ik met de letterstans gemaakt.  De letters zijn 3,2 cm hoog waardoor je "grote" teksten kunt maken op bijvoorbeeld een canvas of grote kaart.

Sfeerimpressie van de kraam met aan de rechterzijde mijn lieve vriendin/collega Annette.

2 opmerkingen:

  1. Het was een superdag! Gezellig, sfeervol, en ook voor mij een leuke en interessante ervaring. Veel leuke en aardige mensen ontmoet en gesproken! En jij hebt weer een heleboel mensen geinspireerd met je mooie werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Aly, dat je met je hobby aan zo'n dag hebt mee mogen werken! Heel bijzonder, de betekenis van je kaartje en hoe je dit hebt verwerkt met de SU materialen! Je kraam ziet er ook heel gezellig uit! Lekker doorgaan zo!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen