zaterdag 6 juni 2015

Een canvas opdracht in babystijl...

Vorige week werd ik gevraagd om voor een babyshower een canvas voor een babykamer te maken.
De baby op komst is een jongetje en moeder houdt van brocante stijl. Maak er wat er maar wat moois van werd er gezegd want dat vertrouwde ze me toe.

Kijk! En dat vond ik leuk want ik ben dol op babykaartjes maken en hier kon ik me helemaal op uitleven! Ik heb alles in Whisper White en Marina Mist gemaakt om de rust te bewaren in al die afdrukjes en lagen.
De stempels die ik gebruikt heb komen uit de nieuwe en de oude collectie.
De ruimte waar de voetjes staan heb ik iets open gelaten zodat daar eventueel een foto van de kleine jongen op kan.

Leuk ingepakt en klaar was het kado!

En net voor ik aan dit blog begon kreeg ik een appje van de gever dat moeder in spe ontzettend blij was met dit originele kado!

Hoe leuk is dat!

2 opmerkingen: