zaterdag 6 juni 2015

Huwelijksopdracht...



Eindelijk mag ik het laten zien.
 Toen mijn nicht en haar vriend aankondigden te gaan trouwen vroegen ze mij al snel of ik de kaarten wilde maken.
Marc en Kim hadden een heel duidelijk idee bij de invulling van de bruiloft. Niet standaard!

Ze wilden de kaart in de paarse kleur (blackberry bliss) en daarop moest iets met hartjes en puzzelstukjes. Dat was helder.
Nadat we de kaarten besproken hadden kwamen ook de bedankjes aan bod. Ook deze moesten in dezelfde stijl.
Het moest niet heel strak maar het mocht wel wat speels gemaakt worden.

Doe maar 40 kaarten en 100 bedankjes zeiden ze... 
                                             Dus er was werk aan de winkel voor mij ;-)
 Uren zat ik met strookjes, hartjes, strikjes, heat embossing, stempelen, vouwen, lijmen, noem maar op! Maar het resultaat zag er gelikt uit al zeg ik het zelf. ;-)
En zo ook het bruidspaar ;-)
Veel geluk Marc en Kim!!!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen