maandag 10 augustus 2015

Naambanner

Vandaag heb ik iets voor ons sponsorkindje Rosalie (5) uit Burkina Faso gemaakt.
Een paar keer per jaar sturen we een brief met foto's en wat leuks voor Rosalie op.
Deze keer wou ik iets doen met haar naam om het persoonlijk te maken. Speciaal iets voor haar zelf.

Rosalie vertelde in haar kennismakingsbrief dat ze erg van roze houdt dus heb ik als hoofdkleur roze gebruikt. En natuurlijk veel bling bling in de letterpockets gedaan. Ik hoop dat ze er blij mee is!




Ps. Wil je meer weten over sponsoring van kinderen?
Kijk dan op www.compassion.nl



2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend gaaf! Hier gaat Rosalie helemaal van uit haar dak denk ik ;o))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super gaaf! zij gaat her blij mee worden denk ik, mooi banner :)

    BeantwoordenVerwijderen