zondag 16 augustus 2015

Stempelparty bij je thuis?




De stempelset "Watercolor Wings" lag al een tijdje op me te wachten door alle vakantiedrukte. Afgelopen week heb ik er eindelijk mee gewerkt. Hij is superleuk en veelzijdig! Je kunt zoveel leuke kleuren combineren en dat leidt vaak tot verrassende resultaten. Omdat ik deze kaart als basis al kleurrijk had gemaakt (met de "Gorgeous Grunge" set die ik in de vorige post al noemde) heb ik de vlinder in een rustige stijl gemaakt.

De grote "Van Harte Gefeliciteerd" stempel komt uit 1 van de leuke gastvrouwen geschenken die je kunt verdienen als je een stempelparty bij je thuis houdt.

Het is een eenvoudig maar vrolijk kaartje wat iedereen kan maken!

Wil je ook eens kennismaken met Stampin' Up! en een party bij je thuis houden, klik dan op de tab "Party houden?" hierboven of kijk bij "Agenda" voor workshop informatie.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen