zondag 27 september 2015

Kerstkaartje

Van de week heb ik een workshop voor de (Christelijke) vrouwenmeeting in Bakkeveen voorbereid.
Eerst heb ik wat proefmodellen gemaakt en daarna het uiteindelijke resultaat uitgezocht.
Bovenstaand kaartje is 1 van de proefmodellen. Ik heb de stempelset "All ye faithfull" uit de kerstcatalogus gebruikt.

De achtergrond heb ik gesponst en hiermee een licht effect gecreëerd. Het gaat immers om het licht van de wereld...



Hierboven zie je de volledige stempelset. In clearmount kost deze set € 21,00
Voor nog meer kerststempels en andere prachtige materialen verwijs ik je naar de online catalogus rechts in de zijbalk.

Wil je wat leuks bestellen dan kun je je bestelling plaatsen via de link op deze site.

Tot gauw met weer een leuke creatie!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen