vrijdag 11 september 2015

Let's stamp up the season! Wie doet er mee?

Stamp up the season!

Als mijn workshopagenda weer is bijgewerkt hoor ik vaak dat mensen niet kunnen meedoen op de aangeboden data. Daarom start ik vanaf 1 oktober "Stamp up the season!"

Gedurende 3 maanden gaan we samen werken aan leuke kerstcreaties.

Elke 2 weken krijg je een mail met een foto tutorial waarin ik 4 verschillende kerstcreaties heb uitgewerkt die door mijzelf zijn ontworpen. We gaan geen standaard creaties maken maar iedere creatie heeft een bijzondere techniek/vorm/uitwerking.

Ik gebruik 4 stempelsets waarmee ik elke 2 weken 1 tutorial laat zien.
Dus per 2 wekelijkse mail krijg je 4 tutorials. Van elke stempelset 1.

Je kunt mee doen met 1,2,3 of 4 stempelsets. De keus is aan jou. De 4 tutorials van alle aangeboden sets krijg je zo wie zo.
Bij aanschaf van meerdere sets krijg je een aantrekkelijke korting. Meer info hierover kun je aanvragen via de mail. De korting geldt alleen in combinatie met het tutorialpakket.

Heb je de stempels al in huis? Geen nood, je kunt dan meedoen voor €17,50

Wil je op een later tijdstip een 2e,3e of 4e set bijkopen dan reken ik de combikorting alsnog door.
Aan het eind van de periode heb je maar liefst 24!!! tutorials die je ook kunt toepassen op andere kaarten.


De volgende 4 sets inclusief bijpassende pons of stansen doen mee:



Set 1:
Snow friends bundle inclusief tutorials voor € 60,-
Je combikorting is € 11,75









Set 2:
Reason for the season bundle inclusief tutorials voor €47,50
Je combikorting is € 9,75


Set 3:
Embellished ornaments bundle inclusief tutorials voor € 57,50
Je combikorting is € 9,25









Set 4:
Flurry of wishes bundle inclusief tutorials voor € 47,50
Je combikorting is € 9,75










Als je mee wilt doen laat dat dan via alysmedes@upcmail.nl weten voor 1 oktober. 
Je krijgt daarna een bevestigings e-mail waarin je kenbaar maakt welke stempelset(s) je wilt bestellen en via welk e-mail adres je de tutorials wilt ontvangen.
In deze mail staat ook het betalings- en deelname reglement.

Ik heb er zin in! Let's stamp up the season!!





1 opmerking:

  1. Wat een mooi idee Aly, dat gaan zeker leuke tutorials worden. Ik weet hoeveel aandacht jij er altijd aan besteed, en je kent heel veel leuke technieken! Dat wordt een stempelrijk winterseizoen!

    BeantwoordenVerwijderen