woensdag 30 september 2015

Vlinderbord met lampjes workshop/op bestelling

De komende week geef ik 2 workshops met bovenstaand vlinderbord.
Er is veel animo voor dus heb ik weer een voorbeeld gemaakt maar dan in een andere kleur.
Deze kleur is een mix van felroze en donkerpaars. Een warme tint in combinatie met de lampjes.

Heb je ook zin om zo'n mooi bord te maken voor jezelf of voor de kamer van je zoon of dochter? Plan dan een workshop bij jou thuis en we gaan gezellig aan de slag!
Voor jongens heb ik sterren en voor meiden bloemen en vlinders.

De kosten voor deze workshop zijn €15,- p.p. incl. alle materialen
De workshop wordt gegeven met minimaal 5 en maximaal 10 personen.
Wacht niet te lang want de agenda staat al aardig vol ;-)

Heb je geen tijd om dit bord te maken dan kun je deze compleet voor € 22,50 (excl. verzenden) bij mij bestellen.
Geef dan de volgende gegevens door via mail (zie contact)
Kleur of Kleuren combi van 2 kleuren
Vlinders/Bloemen of Sterren
Naam er op verwerkt en zo ja welke naam




1 opmerking:

  1. Supermooi gemaakt zeg. Jammer dat je zover weg woont. Dan kwam ik vaker bij je knutselen.

    BeantwoordenVerwijderen