maandag 7 september 2015

Workshop weekend in Limburg

Vandaag een verslag van mijn belevenissen en workshop in Limburg bij mijn lieve teammaatje/vriendin Yolande.

Na alles ingepakt te hebben ben ik met een volle auto 300 km. naar het zuiden gereden.
Rond koffietijd kwam ik aan in Sint Odiliënberg. (nog nooit van gehoord voordat ik Yolande leerde kennen ;-)
We hebben lekker koffiegedronken en daar had ik lief gezelschap bij.

Yolande en haar man waren super gastvrij. De hond verwachtte vast dat daar wat lekkers voor haar tegenover stond. ;-)

Rond het middaguur hebben we heerlijk geluncht bij de chinees in Duitsland. Daarna zijn we om boodschappen voor de lunch van de workshop gegaan. Dat was erg gezellig al hadden we nog wel een beetje ruzie over wie in het karretje mocht zitten.


Aan het eind van de middag hebben we de workshoplocatie bezocht en gekeken wat de beste opstelling zou zijn en waar alles moest staan.
Daarna zijn we gaan freubelen in Yolande's prachtig nieuwe hobby/workshop ruimte.
En niet te laat naar bed want zaterdag moest ik workshop geven. Spannend!

De zaterdagochtend kwamen de gasten al snel binnen druppelen.
Toen iedereen gesetteld was zijn we aan de slag gegaan met een Mixed Media canvas in combinatie met Stampin' Up! producten.






 De dames waren erg enthousiast en hebben stuk voor stuk een prachtige creatie gemaakt!




Dames bedankt voor jullie deelname, gezelligheid en enthousiasme en ik hoop jullie weer te zien tijdens de kerstworkshop op 12 december!

Zaterdagavond mocht ik zelf aan de knutsel in Yolande's mooie hobbykamer. We hebben onderling wat technieken gedeeld en leuke creaties gemaakt. Binnenkort zie je wel een leuke creatie voorbij komen op dit blog.

Zondag hebben we heerlijk ontbeten en na de koffie ben ik weer naar huis gegaan.
Yolande en Ruud, ontzettend bedankt voor jullie gastvrijheid! Het was super gezellig!



8 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n weekend, en wat hebben de workshopdames prachtige creaties gemaakt!!!!!

    En... top deze geweldige samenwerking van mijn twee lieve teamgenootjes. Samen sterk he! <3 <3

    Ben zo trots op- en blij met onze groep!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Annette! Ik ben er ook superblij mee! Samen sterk gaat zeker op in dit team!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige werken hebben de dames gemaakt! En ik vind het zo super dat ik tot dit team mag horen waar zo wordt samengewerkt!

    Top dames.... heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, Aly! Goed geslaagde workshop en leuk dat iedereen zo enthousiast was!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de fijne en leerzame workshop. Ik vond het erg leuk je te leren kennen. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was wederzijds Linda! Wellicht tot ziens!

      Verwijderen
  6. Wow they look great and I love the cute dog! Zx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er gezellig uit, mooie creaties zijn er genaakt.

    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen