dinsdag 6 oktober 2015

Kerstster of toch niet?


Momenteel ben ik in de ban van de set "Reason for the season" en de "Festive flower builder punch". 
Deze set is samengesteld voor het maken van kerstkaarten met kerststerren. 
Dat is al erg leuk maar je kunt er zoveel meer gave dingen mee doen! Ik heb een bloem gemaakt in mijn favoriete kleurtjes Wisteria Wonder en Pear Pizzazz. Het achtergrondje heb ik met de Stampin' Spritzers bewerkt en daarna gesponst. Het kleine stip accentje op de paarse strook heb ik met een happy pattern mask gemaakt. Deze masks zijn super geschikt voor kaart achtergrondjes. Je hebt er 4 voor maar € 7,50!
Binnenkort nog een kaartje met deze geweldige set!

Reason for the season set
Happy pattern masks
Stamping sponges


Stampin' Spritzers

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen