vrijdag 9 oktober 2015

Mannen zijn ook creatief!

Gisteravond had ik weer een super gezellige workshop met de lampjes borden.
Er deden 9 mensen mee en ze hebben allemaal een pracht van een werkstuk gemaakt!

Deze keer was er ook een mannelijke deelnemer en dat was voor het eerst zo lang ik workshops geef. Wat mij betreft kan dat wel vaker!
Het was leuk om te zien hoe druk de dames waren met uitzoeken en overleggen met daarnaast
1 heer die in alle rust de dingen uitzocht, kleuren bedacht en aan de slag ging.
Ook ik heb gisteravond geleerd dat de mannelijke logica soms erg handig kan zijn ;-)
Tijdens de volgende workshop kan ik dat weer gebruiken...

De foto's geven een impressie van de avond en de gemaakte werkstukken.



Helaas heb ik niet van alle creaties een foto.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen