donderdag 24 december 2015

10 cards until christmas the end...

Er zijn weer 10 dagen voorbij en morgen is het al kerstmis!
Ik heb nog 1 kerstkaartje als afsluiter van deze serie in wel hele niet "kerstige" kleuren.



De kleuren die ik gebruikt heb zijn Mint macaron en Wisteria wonder. Deze kleuren gebruik ik vaak tijdens voorjaar. Toch is het wel een kerstkaart geworden door de witte kerstster die ik met de supergeweldigemegafantastische Festive flower builder pons heb gemaakt. En ik kan jullie verklappen dat er vanaf 5 januari nog meer leuks mee gemaakt kan worden!



Na de kerst zal ik wat gemaakte projecten laten zien die ik in november al kon maken door het pre orderen wat alleen voor demo's mogelijk is. Flauw he ;-)
Maar nog even geduld en dan kun jij ook mee bestellen uit de prachtige voorjaarscatalogus! 5 januari gaat deze van start. Vanaf 5 januari is ook de start van de Sale a bration en dat betekent GRATIS producten!! Boek snel een workshop en profiteer van de leuke acties!
Wil je meer weten over de voordelen van demo worden, de nieuwe catalogus of sale a bration? Mail me gerust en vrijblijvend voor meer informatie!

Voor nu wens ik iedereen een fijn, warm en gezegend kerstfeest toe!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen