dinsdag 15 december 2015

10 cards until christmas


Vanaf vandaag tot aan de kerst laat ik elke dag een kerstkaart zien gemaakt met de verschillende materialen van Stampin' Up!



De kleuren Tempting Turquoise en Elegant Eggplant heb ik gekozen omdat het mijn favoriete kleurencombinatie is. Voor mij hoeft een kerstkaart niet altijd in traditionele kleuren maar mag er ook wel wat fantasie of moderns in verwerkt worden. Je zult in deze serie dan ook geen traditionele kaarten zien ;-)

De kerstbloem is gemaakt met de Reason for the season/Festive flower punch bundle. De pons is zo gaaf! Je kunt de bloem zo groot maken als je zelf wilt en deze naar wens bewerken met inkt of gekleurd karton.

Ik heb de blaadjes gestempeld op Whisper White en daarna gesponsd. De onderste blaadjes wat donkerder dan de bovenste waardoor er wat diepte ontstaat.
De achtergrond is gemaakt met heat embossing in zilver. Het hulst takje komt uit de stempelset Embellished ornaments.
Omdat ik deze kaart op verzoek heb gemaakt zit er een Nederlandstalige tekst op. Deze is van een ander merk.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge van
Addicted to stamps, christmas
Come and get it challenges; christmas
Glitter 'N Sparkle: traditional of non-traditional colours
Morgen weer een kaart en dan met een leuke technieken tutorial erbij!

Kom je gauw weer langs?



3 opmerkingen:

  1. A beautifully simple and elegant christmas card - Thanks for sharing with us this week, over at Glitter n Sparkle, Vic - D.T x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic Creation and thank you for joining in on the Glitter N Sparkle Challenge blog this week. Good Luck with your entry.
    Hugs Tracey C - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful Design!! Stunning Poinsettia flower!
    Thank you for joining us at ATSC! Merry Christmas! Sol

    BeantwoordenVerwijderen