zaterdag 12 december 2015

Kerstster challenge



Omdat ik van bezoekers zulke gave reacties kreeg op de lampjes kerstster heb ik besloten deze mee te laten doen in de kerst challenge van SU-per challenges.
Ik heb de kerstster gemaakt met de prachtige bundel Embellished ornaments en de Delicate ornament thinlits dies.

Ik vond het belangrijk dat het canvas (30x30cm) ook als de lichtjes uit zijn mooi is en daarom heb ik voor contrasterende kleuren gekozen.

Mocht je deze kerstster nou ook graag willen maken dan kan dat nog net voor kerst! Neem dan z.s.m. contact met me op voor een datum.





2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk idee! Heel erg mooi, prachtige sfeer lijkt mij zo met de lampjes aan! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf met die lichtjes er achter Aly! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen