vrijdag 4 december 2015

Tutorial en een nieuwe datum voor de stempelochtend!


Vandaag laat ik een rouwkaartje zien. Ik heb hier onder in stappen uitgelegd hoe deze is gemaakt.
Het is heel simpel! Iedereen kan het en toch is elke creatie die je maakt origineel!

Ik heb de achtergrond uit de "You've got this" stempelset gebruikt.

Als achtergrond kleur gebruik ik Pool Party.


Ik heb de achtergrond gemaakt met 2 afdrukken zodat het papier goed gevuld is.

Voor de bladeren gebruik ik Chocolate Chip.

De bladeren komen uit de stempelset "Kinda eclectic"

De bladeren zijn in de hoek gestempeld, niet te precies zodat het een speels effect krijgt. 

Na het stempelen heb ik een bruin stuk cardstock op een A5 dubbelgevouwen kaart geplakt. Hier weer bovenop heb ik de afdruk gelijmd. Door de bruine achtergrond creëer je wat diepte/contrast. 

Als toevoeging heb ik 2 vlinders uit de " Butterfly Framelits/Thinlits" gestanst.

De vlinders zijn met dezelfde kleuren gesponsd zodat ze bij het geheel van de kaart passen en het rustig blijft.
Als laatste heb ik een tekst gestempeld. En klaar alweer!

Wil je ook eens leuke, moderne en niet moeilijke kaarten maken? Ben je nieuwsgierig naar stempelen en wat daar zo leuk aan is? Of heb je gewoon een leuke kaart nodig?
Doe dan mee aan de stempelochtend op dinsdag 15 december van half 10 tot half 12.
We maken deze keer 2 kerstkaarten. De kosten zijn € 7,50 incl. koffie/thee en wat lekkers.
Er zijn 6 plaatsen dus wacht niet te lang met reserveren.

Reserveren kan via de contactgegevens op deze site.


2 opmerkingen: