woensdag 9 december 2015

Workshop bij de Vrouwenmeeting te Bakkeveen

Al een tijd geleden had ik contact met de organisatie van de Vrouwenmeeting in Bakkeveen. Het leek me ontzettend leuk om daar een workshop te geven met een "boodschap" .
We spraken af dat ik rond de kerstperiode een workshop zou gaan geven. En dat was vandaag!

Omdat kerst tegenwoordig een enorm commercieel gebeuren is wou ik met deze groep een kaart maken met de echte kerstboodschap. En wat is er nou leuker dan een stempel met de tekst " Jesus is the reason for the season" Want dat is Hij ook! Dat is de basis van kerst!

Ik heb een kaartje ontworpen met voorop een vrij standaard afdruk maar wel met de toepasselijke tekst. 


Zodra het kaartje opengemaakt wordt komt de ware kerstboodschap in beeld!


Een kaart met een leuk WOW effect!

Gisteren hoorde ik hoeveel deelnemers er uiteindelijk mee kwamen doen. Dat waren er maar liefst 24! Gelukkig had ik voorbereidend werk gedaan en super goede assistentie van mijn lieve zus!

Iedereen is met een mooie kaart naar huis gegaan. De dames hebben keihard hun best gedaan!
Hier een sfeer impressie ;-)


Het was erg geslaagd en super gezellig! 
Bedankt dat ik deze  creatieve ochtend voor jullie mocht invullen!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen