woensdag 6 januari 2016

Glossy 50!


Omdat het hier erg glad is door ijzel kan ik lekker binnen blijven en aan de knutsel.
Ik moest een kaartje voor "Sara" maken en wou dat in een glossy stijl doen deze keer. De glanzende achtergrond matcht perfect met zwart, wit en grijs waardoor er een chique geheel ontstaat.
Omdat de achtergrond de "eye catcher" is heb ik deze niet te druk opgemaakt.

Ben je benieuwd hoe ik dit gemaakt heb? Wil je ook leuke technieken leren? Reserveer dan eens een techniekenworkshop bij Stempelhus. Dit kan op een dagdeel bij jou of mij thuis met minimaal 4 personen.

Met deze kaart doe ik aan een aantal challenges mee:
11-1 Creative card crew: Anything goes
11-1 Deep ocean challenge: Anything goes
12-1 Everybody art challenge: Everything goes
12-1 Through the craftroomdoor: Anything goes
19-1 Try it on Tuesday: Letters and numbers




6 opmerkingen:

  1. A beautiful and very elegant card! The background is amazing.
    Thank you for joining us at Try it on Tuesday.
    Mar x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Show stopper Aly! Funny I have posted a 50th card too! I love yours Zx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love your card and the gorgeous foil, it's a show stopper! Thank you so much for entering our ATG challenge at TTCRD this week, good luck! Looking forward to see you again next challenge.
    Denice - TTCRD DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful work, thanks for joining us at TIOT, Valerie

    BeantwoordenVerwijderen