dinsdag 5 januari 2016

Party time! De leukste actie van Stampin' up! is van start gegaan! Kijk snel verder!

Vanaf vandaag start de Sale a bration bij Stampin' Up!
Je krijgt bij iedere bestelling van €60,- of meer een gratis stempelset kado uit de speciale Sale a bration folder!

Maar dat is nog niet alles! De nieuwste voorjaarscatalogus met supergave nieuwe stempelsets is ook uit sinds vandaag!
Zie rechts op deze site voor beide catalogi maar wees gewaarschuwd, ze zijn ERG mooi en je krijgt er een hoog HEB gehalte van ;-)


Tijdens de kerst heb je waarschijnlijk de kerstster voorbij zien komen die ik met de Festive flower builder pons heb gemaakt. Dezelfde pons heb ik nu weer gebruikt in combinatie met een nieuwe stempelset Friends & Flowers die hier ook weer prachtig bij combineert!

We gaan van kerststerren naar voorjaarsbloemen, visjes en paashazen!
Deze keer heb ik de visjes gemaakt.



De waterplantjes zijn gestempeld met een GRATIS sale a bration kado. (Flowering fields)
Zo zie je maar dat alles valt te combineren!

Binnenkort weer een blogje met de nieuwste producten!

Mocht je nou iets uit de nieuwste catalogus willen bestellen dan kan dat deze week nog. Ik doe een verzamelbestelling op woensdag 6 januari.

Woon je niet in de buurt dan kan Stampin' Up! het rechtstreeks naar jou verzenden. Er komen dan wel extra verzendkosten overheen (€5,95). Bestel je boven de €75,- dan betaal ik de verzendkosten voor je.

Je kunt je bestelling via het invulformulier rechtsboven op deze site aan mij doorgeven maar je mag mij ook mailen via de contact gegevens.

2 opmerkingen: