maandag 11 januari 2016

Sale a Bration, zoveel leuks en zoveel aanbiedingen!

Het is de leukste tijd van het Stampin' Up! jaar! De Sale a Bration!
De stempelset die ik voor dit kaartje gebruikt heb en nog veeeeeel meer leuke items kun je als kado uitzoeken bij je bestelling boven de €60,-

Bestel je voor een groter bedrag dan kun je er over nadenken om als "demonstrator in te stappen." Je krijgt namelijk bij aanschaf van een startpakket van €129,- maar liefst €91,- aan producten kado! Dat betekent dat je voor €220,- aan stempelmaterialen kunt uitzoeken en maar €129,- betaalt! En het wordt ook nog eens gratis bij je thuisbezorgd!

"Instappen als demo" betekent niet per direct dat je workshops moet gaan geven en producten verkoopt. Demo zijn kan ook iets voor jezelf of met vriendinnen zijn omdat je dan altijd 20% of meer korting krijgt. Het kan ook tijdelijk zijn omdat dit pakket juist heel aantrekkelijk is. Waar je woont is niet van belang omdat we alles online regelen. Ons team zit over heel Nederland verspreid.

Er zitten geen verplichtingen aan mits je demo wilt blijven. Dan dien je bepaalde omzetten te draaien. Wil je dat niet dan kun je zonder moeite weer stoppen.

Ik ben nu al 2,5 jaar blijven hangen na mijn startpakket. Dat had ik nooit verwacht maar het is zo leuk en gezellig met ons team en samen creatief bezig zijn is zo ontzettend leuk dat ik nog steeds actief demo ben.

Wil je meer weten over het startpakket of heb je vragen stel ze dan gerust via de contactgegevens.

Vanavond heb ik nog een kaartje gestempeld want een dag niet gestempeld;-)
Hoezo verslavend....



De Sale a Brationset die ik gebruikt heb heet "What i love"
Ik heb 2 bloemen uit de set gebruikt en in 3 kleuren blauw gestempeld.
Daarna de achtergrond gesponsd met de lichtste tint blauw en groen.

1 opmerking:

  1. En wat jij er niet bij vertelt (omdat het ook een beetje raar is om over jezelf te zeggen dus doe ik het...) is dat je in Aly een geweldige teamgenoot en vriendin zult hebben! Prachtige kaart Aly!

    BeantwoordenVerwijderen