vrijdag 5 februari 2016

Waterval kaartje



Een tijd geleden ontvingen mijn ouders een geboortekaartje van hun achternichtje Lymee. De gelukkige ouders hadden handgemaakte geboortekaartjes!! Supergaaf en wat veel werk!!

Dat was natuurlijk reden voor mijn ouders om een handgemaakt felicitatie kaartje terug te sturen. Dus ik werd gebeld om dat te gaan doen.
Ik heb een leuk designpapier uit het nieuwe blok "Love Blossoms" gehaald en ben met de "Zoo Babies" stempels aan de slag gegaan. Deze afdrukjes lenen zich goed voor het maken van een waterval kaart. Op de foto's kun je zien welke stempelafdrukjes ik heb gebruikt.




Dit kaartje wil ik laten mee doen aan een aantal challenges:

8/2        Through the craftroom door: Anything goes
8/2        Creative card crew: Anything goes
29/2      2 Creative chicks: Anything goes
1/3        Card Mania: Add some red


6 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend gaaf kaartje! Dat maakt vast indruk! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooomg, this is soooo cute! I love it! It's just so adorable :)
    Thanks for playing with us at Card mania, hope you will join us again! Kajcyika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So cute and I adore the colours. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Creative Card Crew.
    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card, wonderful color combo and great design. Thank you for joining us at 2 Creative Chicks.

    Sue - 2 Creative Chicks DT
    http://suek86401.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen