vrijdag 11 maart 2016

Kliederen is best wel leuk!



Ik heb eindelijk weer eens met inkt "gekliederd". Het leuke hiervan is dat je een project maakt waarvan je niet helemaal weet hoe het gaat worden. Bij het maken van dit kaartje heb ik meerdere lagen inkt aangebracht met verschillende technieken. Ik heb gebruik gemaakt van 3 basiskleuren in de pastel tinten (de achtergrond) en 
de donkere tinten (het stempelwerk).







 Als afwerking heb ik er 2 met inkt gesponste bloemen op gemaakt en deze van een beetje glitter voorzien met de "wink of stella" glitterbrush. Deze brush maakt hele fijne glitterlaag over je werk.




Dit kaartje wil ik laten meedoen in de volgende challenges:
1/4 2 Creative chicks: anything goes
25/3 Through the craftroomdoor: anything goes
14/3 Craft your passion: anything goes
1/4 Our crafty corner: anything goes
1/4 Where the heart is: easter/anything goes

7 opmerkingen:

  1. Fabulous background love the delicate colouring and stamping--Thank you for joining us at our Crafty Corner
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful background and great job in the flowers! Thank you so much for entering our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Regards,

    TTCRD DT

    Scrapbookingmamaw {My Blog}

    Through The Craft Room Door
    ttcrd.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik mag van deze kaart in het echt genieten. Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So sweet!!! Thanks so much for participating in our WHERE THE HE{ART} IS challenge!!! Can’t wait to see you participate again in our next challenge!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful! Love the colours. Beckie - 2 Creative Chicks x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan hoor. Daar hou ik nou van. Plain and simple maar zoveel verschillende technieken en zoveel moeite erin gestopt. Bedankt voor het mee doen met de Our Crafty Corner Challenge
    Groetjes Melanie, DT

    BeantwoordenVerwijderen