dinsdag 22 november 2016

Footballer girl. Mijn designteam voorbeeld.

Vandaag mijn laatste challenge bij Through the craft room door. Mijn 6 maanden zitten er al weer op!  Ik heb niet stil gezeten en ben al weer druk bezig met andere challenge blogs en uitdagingen.


De kaart die ik gemaakt heb is gemaakt met een digistamp genaamd Footballer Girl van Polka Doodles. De sponsor van deze challenge. Als je meedoet maak je kans op een voucher van 15 dollar te besteden in de online shop! Klik op de link en doe mee!



 Challenge Sponsor


De kaart doet mee met de volgende challenges:





3 opmerkingen:

  1. What a great card! ​ ​​I sa​w​ it linked at Send a Smile 4 Kids and had to come see it and your blog. I am now your newest follower and would ​be honored​ if you visited my blog and became a follower too. http://karenskreativekards.blogspot.com/​

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh what a cute card. Thanks for joining us at the Lil Patch of Crafty Friends Challenges for our latest challenge.  {Lil Patch of Crafty Friends Challenges}However, I can't seem to find that you’re a follower of our blog. Please make sure you are, you may end up being a winner and it would be a shame for you to miss out on our fabulous prizes.

    BeantwoordenVerwijderen