zondag 6 november 2016

Mixed media card


Voor het inspiratie blog van het tijdschrift Cards & Scrap heb ik deze mixed media style kaart gemaakt. Momenteel ben ik erg in de ban met Dylusions paint. Zulke felle en gave kleuren!

Ik heb een A5 wit karton bewerkt met verf, stempels en masks. 
Het mooiste stuk heb ik op maat gemaakt voor de kaart.


De restjes heb ik op een ATC formaat kaartje geplakt. Deze kaartjes gebruik ik voor inspiratie en zo krijg je op den duur een leuke mini mixed media verzameling.

Deze kaart laat ik meedoen met een aantal challenges:


8-11 Crafting from the heart
8-11 Craft your passion
14-11 Get Creative Challenge
12-11 We love to create

1 opmerking:

  1. Wow zeg Aly, wat een prachtige kleuren heb je gebruikt in je project. Top hoor meis, thanks voor het meedoen met de DT van We Love To Create, http://welove2create.blogspot.nl/
    Hugs Terry xxx

    BeantwoordenVerwijderen