woensdag 25 januari 2017

Vintage for men...


Tussen al mijn vellen designpapier vond ik nog een setje vintage plaatjes van Studio Light. Ik had zin om deze te verwerken in stoere mannenkaarten. Ik heb 2 achtergrondjes gemaakt met inkt en water. Het resultaat wat dan ontstaat heb je niet helemaal in de hand en dat is juist het leuke want zo krijg je verschillende kleur effecten. Na het drogen van de achtergrondjes ben ik gaan stempelen en sponzen.
Om het plaatje oud te doen lijken heb ik met een distresstool de randen geruld en met inkt gesponsd.



Deze kaarten doen mee met de volgende challenges:
30-1 Ooh La La Creations
30-1 Incy Wincy Designs
30-1 Craft Your Passion
31-1 Sunny Day Crafting
31-1 Through The Craft Room Door
7-2 Artistic Inspirations


5 opmerkingen:

  1. Nice! Thanks for sharing at Sunny Day Crafting.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowow! Aly, these are fabulous creations! Thanks for the inspiration today! hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great masculine cards! Love the images and colors on both! Thanks for joining the challenge at Ooh La La!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great vintage masculine card. Thanks for joining in the "For the Men In Your Life" Challenge at Incy Wincy Designs.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful creation!
    Thanks for playing with us at TTCRD.
    Hugs,
    Farida

    BeantwoordenVerwijderen