vrijdag 10 februari 2017

Blue roses...



Ik ben helemaal blij met de rozen stempelset van Craft emotions. Vandaag heb ik er een kaartje in niet standaard rozen kleuren mee gemaakt.
Ik heb 3 soorten blauw gebruikt voor het aanbrengen van de lagen van de roos afdruk.
Verder heb ik de kaart versierd met rozen, in dezelfde kleur bewerkt, kant en een Friese tekst van Marianne Design.

Deze kaart laat ik meedoen aan de volgende challenges:

14-2 Inspiration destination: ATG
21-2 Creative Moments: ATG
23-2 Little miss Muffet challenge: ATG
28-2 The crafty addicts: ATG
1-3 Crafting with an attitude: ATG



5 opmerkingen:

  1. Beautiful Card, love the roses and soft blues, how elegant :) Thanks for joining us at The Crafty Addicts and Good Luck! :)
    Annabel - Crafty Addicts DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan prima die blauwe rozen, prachtig geheel zo! Ben je volgers geworden en heb even rondgekeken. Wat een veelzijdigheid! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ela! Leuk dat je volger bent geworden!
      Creatieve groetjes van Aly

      Verwijderen
  3. Beautiful card! Thank you for sharing with us Crafting With An Attitude.
    BozenA DT CWAA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful creation, love the soft colours & those stamped roses are stunning!

    Thank you for sharing with us at Inspiration Destination this fortnight, hope to see you back again soon!
    Hugs Shell xx

    BeantwoordenVerwijderen