zaterdag 25 maart 2017

Lente feestje...



Ik werd onlangs gevraagd om een knutselpartijtje te geven bij mijn achternichtje. 
Dit had ze ooit eens eerder gedaan en ze wou weer met haar vriendinnen en mij aan de knutsel.
Wat we gingen maken wou ze niet weten dus ik heb het feestje stiekem voorbereid.
Dat was best spannend omdat ik niet zeker wist of ze het leuk zouden vinden. Gelukkig viel dat reuze mee want ze hebben allemaal keihard gewerkt en de meiden zijn met een prachtige lente lantaarn naar huis gegaan!



Ik heb wat voorwerk thuis gedaan en het echte versieren aan de meiden overgelaten. Nou dat konden ze wel! Dat belooft wat voor later ;-)


Dit zijn de lantaarns van de meiden...


De lantaarn doet mee met de volgende challenges:



4 opmerkingen:

  1. heel mooi hou ervan...super gedaan meiden hiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, so supercute! :)
    Thanks a lot for joining us at Fussy and Fancy! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty lanterns. Thanks for joining us at 4 Crafty Chicks this past week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a brilliant project, you've really made the most of all those die curs! Thank you so much for sharing with the Southern Girls this time! Happy crafting,Julie x

    BeantwoordenVerwijderen