donderdag 20 april 2017

Naamslinger, nu ook te bestellen bij Stempelhus.


Vandaag laat ik een leuke naamslinger zien. Deze heb ik gemaakt voor ons sponsorkindje Lordina in Ghana. Ze is 4 jaar dus heb ik vrolijke kleuren van de regenboog en lieve kuikentjes als versiering gebruikt. Ik hoop dat ze er in haar hut een leuk plekje voor heeft.



Wil je ook een leuke slinger kado geven aan een jarige of voor een geboorte? Laat dan een berichtje achter onder deze blogpost of stuur een berichtje via facebook. Kleuren/thema gaan in overleg.
Houd rekening met levertijd van een paar dagen.

De opbrengst gaat naar Stichting Options in Zuid Afrika (zie linksboven op deze site)

Ik doe mee aan de volgende challenges:



2 opmerkingen:

  1. Wat zijn die toch leuk he, die slingers! Hij is echt heel leuk geworden en dat zal Lordina erg mooi vinden, weet ik zeker. Hij is ook erg leuk!

    Bedankt voor het meedoen aan de challenge van Creative moments en ik zie je graag terug bij de volgende challenge!


    X
    Diana
    DT Creative Moments
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely project! Thank you for joining Addicted to Stamps challenge.
    Sai

    BeantwoordenVerwijderen