zaterdag 6 mei 2017

Geboortekaart


Vandaag heb ik deze geboortekaart voor de pasgeboren Jacob gemaakt.
Kleine Jacob verdient wel een mooie kaart omdat hij tenslotte op mijn verjaardag is geboren ;-)

Wil je ook zo'n leuke naamkaart of slinger aan iemand sturen dan kan ik deze voor je maken in de kleuren en met versiering die jij leuk vindt. De opbrengst van de kaart/slinger gaat naar tienermoeders in Zuid Afrika. 

Meer info hierover kun je vinden via deze link: Options Care Centre Zuid Afrika
Via deze link kun je ook een donatie doen welke ik van harte bij je aanbeveel!




Ik doe mee met de volgende challenges:
10 mei Crafting by designs  ATG
12 mei Crafty Catz: use 5 of something 5 letters
15 mei Little miss muffet challenges ATG
1 juni Crafting with an attitude ATG
1 juni Crafty girls creations ATG

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke geboortekaart, Aly!
    Dank je wel voor je deelname bij LMMS.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh fab creation, thanks for sharing with us at
    CRAFTY CATZ x carol

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great job, the card is really beautiful.
    Thank you for sharing on CWAA and I hope you join us next month. Good luck, I keep my fingers crossed.
    BożenA DT CWAA

    BeantwoordenVerwijderen